gry online

środa, 11 stycznia 2012

Napasapa wylądował na panfu . - cz.1

Hejka : )

Jak wam minął dzień w szkole ? : P

Bo mi męcząco .. 

A tak poza tym mapasapa dzisiaj wylądował

na panfu ! : D 

Jak chcemy wejść do statku kosmicznego napasapy 

musicie założyć swój strój kosmiczny , następnie 

wpisać w okienko czatu słowo kluczowe , żeby 

móc wejść do napasapy : napasapa . 

Dzięki temu będziecie mogli się tam przedostać do niego : D 

Ja już byłam u niego i narzekał bardzo , że mu zimno , 

faktycznie był cały zziębnięty ..

Chociaż jest na to sposób ; )

Musimy pójść najpierw do salonu piękności . 

I tam spotkamy Lilli , ona nam pożyczy suszarkę , aby móc 


ogrzać naszego kosmite :D


No i wracamy do napasapy . 

Oto dalej co musimy zrobić : 


A więc napasapa dzięki tej instrukcji się roztopi :) 

Następnie napasapa uśnie . I z tego co wiem obudzi się w środę . 


A i jeszcze dzisiaj pojawiło się nowe pytanie Eksperta Tygodnia :

Jaka czeka nagroda za rozwiązanie przygody “Penny i Lenny”?


I to już wszystko na dziś .. 

Jutro mam próbne testy trzymajcie za mnie kciuki : DD

                                                           Natalia1010


Brak komentarzy: